pamarama.reismee.nl

Amphitheatre backpackhostel

Hier een teken van leven uit Z Afrika.

Hier groeien tandenstokers gewoon aan de boom, (mondupdate, al 24 uur zonder paraceremol)

We zitten nu in de Drakenbergen en zien op het promofilmpje bij het hostel sneeuw liggen, Maar een gast uit Johannesburg wilde dit weekend gaan ijsklimmen oeps joepie veel te warm. Overdag is het 24 graden en s avonds zitten we heerlijk bij het vuur. Ook in de jacuzzi is het lekker warm. Mare en ik zaten gisteren samen met een Frans stel uit Reunion te bubbelen. Zij hoopten in Lesotho te kunnen gaan skien, We komen onderweg door een geweldig landschap. Vriendelijke rotsformaties, glooiende velden met geel gras en roodbruin zand, veel zwart geblakerde lapjes en afentoe een groene cirkel. Nee geen golfbaan maar daar staan sprinklers te draaien,

Bij de Cathedral Peak per ongeluk een geocache gevonden zonder de coordinaten bij ons te hebben.

Onderweg zien we allerlei hekken en vragen ons af waar ze voor zijn. Het lijkt alsof mensen er binnen leven en de koeien en geiten vrij rondlopen. De wegen zover zijn breed en rustig en links rijden gaat Erik prima af.

Bavianen, hertjes en struisvogels gespot, de gieren bleven uit zicht waarschijnlijk teveel wind en andere vogels gezien maar nog niet allemaal herkend.

Duiven met rode ogen koeren hier niet maar roeken. Niet gieren lachen hier maar ibissen haha. En gekwaak komt hier uit de boom. De omgekeerde wereld?

Geertje

Woh, weer een spannend avontuur. Veel plezier vanaf de poelen van Gaastmeer?⛵️