pamarama.reismee.nl

We komen eraan.

Zit nu in de klm lounge op het vliegveld van Johannesberg, met een koffer vol verhalen, giraffes teveel foto s en vieze was. We hebben de nachtvlucht terug naar Schiphol en genoeg tijd om het laztste reisverslag te tikken. De afgelopen 2 nachten geslapen in de horsebackafrica lounge. Daar werd lekker voor ons gekookt oa een pizza met warthog worst en struisvogel steak met pompoenslice en passionfruit cheesecake. Mare en Erik zijn wezen paardrijden over het terrein met zebra s en waterbokken. Mare was helemaal happy met Wanda en zelfs de 2 honden ging ze aaien. Maar toen Ralf een stok gooide keken ze hem vragend aan. De blue bird lachte en zei Hello pretty boy, we waren de 1e nacht de enige gasten en zijn met Wijnand op lions walk geweest. Geweldig! Foto s volgen maar de welpjes waren schattig. En de stokstaartjes en giraffen keken toe. Zwembad lonkte maar oeps zo koud, snel onder de warme douche. Toby de mannetjesleeuw brulde ons wakker en de andere 3 gasten uit Oostenrijk gaan nu een paardrijden en wij vertrekken richting hier maar via de unesco site cradle of mankind. Een kruip trappen grot waar fossielen zijn gevonden van heel lang geleden. Eerst was het een mijn, toen vonden ze goud en toen botten oa mrs Ples. Of was het toch een jongen? Daarna het museum bezocht.

Nu gaan we wat snaaien tot gauw in Nederland

Simona

Back to life back to the reality. Maar wel met een koffer vol ervaringen en indrukken die niemand je ooit kan afnemen. ?