pamarama.reismee.nl

Net Sint Maarten

Zitten nu in de Zinkawezi lodge in het Marloth park. Zulu voor Adelaarsnest. Luxe problemen hier, hoe werkt de pizza oven, de dvd home tv speler, het alarmsysteem en de jacuzzi. Vandaag wasdag!

Vanmorgen hebben we brokken in de voederband gedaan. En jawel daar kwamen ze, ze zongen nog net geen liedje. 7 kudu s, 2 gnoes, 5 zebra s, 2 wrattenzwijnen en een troepje apen. Erik en Ralf hebben alles gemist die waren nog in dromenland. Morgen gaan we het Krugerpark in.

Gisteren geslapen in een chalet in het Hlane Royal NP in Swaziland. Waar de huismeester een baviaan is, en de deur dicht moest voor slangen. Oftewel we hebben binnen vuurtje gestookt in de avond en zagen de buren afdalen naar het riviertje, wij durfden niet, De temperatuur is overdag rond de 32 graden. S avonds is het 14 graden. In Swaziland zagen we gewone bussen, een vuilniswagen en allemaal suikerrietvelden. Mensen liften hier met de pols zwabberend naar de grond. In Zuid Afrika zwabbert de pols in de lucht. Hlane is een treurig landschap, dor, grassen met dode bomen. Hier o.a. gieren, zwarte neushoorns, de SA python en maraboes met jongen nog in hun nesten gespot. Souveniers uit Swaziland een houtsplinter onder mijn nagel en een stuk ijzerdraad om de achterband bij de grens.

Nog 2 nachtjes dan is Mare ook een tiener. Blauwhuisters vier een rockend feestje, en Mart 16 jaar hieperdepiep gefeliciteerd.

karen

Door de verslagjes erg benieuwd naar de foto's!
Mare maakt er een mooie en bijzondere verjaarsdag van!
Thnx namens Mart

Margreet

En vandaag is Mare echt een tiener geworden. Gefeliciteerd Mare! Er zijn maar weinig kinderen die hun verjaardag vieren met olifanten, apen, slangen en neushoorns. Fijne dag!

Simona

Gefeliciteerd met jullie Mare. ???????????? Wij waren van de week druk aan het zwaaien ?????????? Richting Blauwhus, maar de familie zwaaide niet terug. Zo jammer.