pamarama.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons vind je in het profiel.

Veel leesplezier op onzereislog en laat gerust af en toe een berichtje achter!

Leuk dat je zo metons meereist!

Groetjes,

erik | erna | ralf | mare

Reacties

Reacties

Geri en Bram

Wij vinden het heel leuk om op deze wijze met jullie mee te kunnen reizen. Vanuit Terneuzen wensen we jullie een voorspoedige reis en een heel fijne vakantie en wij zijn klaar om de reis mee te beleven.
Geri en Bram.

Mente

Vanuit een zonnig Frankrijk wensen we jullie een fijne vakantie! lekker genieten en we reizen met jullie mee!
Natuurlijk is de kaart te laat op de bus gegaan, dus nu maar even zo: we internetten via de vvv voor & euro per uur! ha ha....

Hendri

Hoi hoi, Handig zo'n site nu weet ik jullie vertrekdatum weer: VANDAAG DUS!
Ik vroeg mij af of ik jullie nog weg moest brengen maar dat zal dan al wel geregeld zijn. Heel veel plezier en dan volg ik jullie hier wel op de website.

Groetjes (ome) Hendri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!