pamarama.reismee.nl

Op hoogte

Net de was bij elkaar gezocht, mijn enige huishoudelijke klus van vandaag, en even jullie op de hoogte brengen van ons wel en wee. We zijn gearriveerd in de Cameron Highlands en het is hier lekker 22 graden, alleen de autorit hiernaartoe viel Erik en mij tegen qua natuurschoon en mooie vergezichten. De kinderen op de achterbank, zitten met hun mp3 en nintendo dus die boeit het niet. Erik is zich nu aan het scheren en de kinderen liggen in hun eigen aangrenzende kamer nickelodeon te kijken. Bij Pasir Belanda hebben we vanochtend bij het ontbijt afscheid genomen van 2 nederlandse gezinnen. Martijn en Rosa hebben leuk met onze kinderen opgetrokken en we zijn met hun ouders en grote broer gisteravond Kota Bharu ingeweest. Naar de Nightmarket per teksi oeps onze fout we hadden de foodmarket moeten hebben. Dus via de pin, en wat nepshirts, ratten en kakkerlakken, de pizzahut (ja/nee wat doen we???) in een chinees eetcafe beland. Met bier, waterige juices, pizza's, frituurhapjes, bruchetta's en rijstgerechtjes onze honger gestild bij een groot tvscherm met een engelse voetbalmatch. De mannen hadden Dordrecht, bier en voetbal gemeen en wij hebben gekletst over en met de kinderen, de reis en 's ochtends hadden we samen gebatikt bij een batikfactory

In de buurt. Wij zijn 's middags bij een Boedistische tempel wezen kijken. Omdat het Ramadan is, missen wij meestal de lunch omdat de eettentjes/winkeltjes dan gesloten zijn,

Dus bij terugkeer op het terras aan de rivier nog een heerlijk stuk appeltaart gegeten.

Nederlands he, maar er zwommen wel varanen (lengte toch wel anderhalve meter!!!) en leguanen langs en vanmorgen een hele otterfamilie (stuk of 10, net aan de overkant van het riviertje). Ook onze batiklappen bewonderd en lekker hagelslag en brood gegeten en toen weer on tour.

Erna

p.s. deflying foxes (heeeeeele grote vleermuizen)waren ook wel indrukwekkend en we zijn nog niet eens echt de jungle ingeweest...