pamarama.reismee.nl

Het grote genieten

We zijn weer online, nu zit ik te tikken in ons chalet nr 4 van Pasir Belanda te Kota Kinabalu.

De kinderen liggen gewassen op bed deze keer weer met airco.

De afgelopen 3 nachten hebben we als Robinson en Vrijdag (en nog enkele andere Europeanen) verbleven op ons tropische eiland Kapas. Met de regen en onweer achter ons aan...

Zijn we over het water 'gestuiterd' (in een hele snelle speedboot) en hebben we onderkomen gevonden bij Qimi Chalet in de huisjes 'Rose 1 en 2'. De kamer is basic, het douchewater roestig, de zee is geweldig blauw, de tropische bui knus en klam en het eten om je vingers bij af te likken. Lekkere watermelon juice als welkomsdrankje en de kids favoriet is de bananajuice. Bij het ontbijt een tuna of egg sandwich of pancakes en daarna snorkels en zwemvest aan en te water. Even de adem door een pijpje/snorkel zien te duwen en het grote genieten onder water kan beginnen. De tweede dag hebben we de clownsvissen getraceerd, en ik een haaitje (niet aan Ralf vertellen, hij vindt het veel te gevaarlijk) en dat allemaal 50 meter voor ons huisje. Mare mee en even onder water kijken:' ja Papa ik heb Nemo gezien mag ik nu weer spelen?' Met Ralf op de reuze schommel(zie foto) of in het water of met het zand. Echt genieten (wat is dat eigenlijk een raar woord want we genoten echt jawel) En zoals ik van tevoren op tripadvisor had gelezen het eten is er geweldig. Vers bereide vis met heerlijke Black Peppersauce, jammie!

Vanmorgen zijn we rustig (Ralf had meer spektakel gewild) terug naar de vaste wal gevaren, en nu ga ik Ralf voorlezen uit 'de Drakenmeester'.

Vraagje: Wie van ons is er zo rood als een kreeft?

Erna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!