pamarama.reismee.nl

Beach&Slurf

Hier weer een verslagje nu vanuit het Swiss Garden Beach Resort blablabla. Vandaag hebben we heerlijk loom gedaan aan het zwembad en het strand. De wangen zijn rood gekleurd en of de schouders.... dat zullen we vannacht in onze bedjes wel merken. We zitten nu aan de oostkust en we zijn gisteren met onze huurauto een grijze Toyata Innova, hierheen getuft. Linksrijden blijft nog een beetje link, Erik zag het vaker regenen dan ik,(hij zette steeds oeps de ruitenwissers aan als hij wilde inhalen) Onderweg zijn we naar een olifantenopvangcentrum geweest, zie de foto's. Wat een kanjersdie beesten, en ook leuk dat ik de film Water for the Elephants net in het vliegtuig had gezien. Mare en Erik belanden op een brede olifantenrug alleen het badderen met de olifanten dat zag Ralf niet meer zitten.

In een grote tent hier op het strand is deze maand elke avond een Ramadan buffet met Turkse invloeden, dus wij lopen tussen al dat lekkers te snuffelen en te proeven. De Maleisiers komen hier mooi uitgedost met grote groepen eten en wij mogen meegenieten. Al willen de kinderen natuurlijk niet alles eten.

Morgen reizen we verder naar Kapas Island en gaan we slapen in het Qimi chalet voor 3 nachten. Ik denk dat we dan Robbinson Crusoe en Vrijdag gaan spelen dus geen internet verbinding zullen hebben.

Wordt vervolgd...Erna

Pa van Galen

Hoe moet dat, als jullie het zomaar enkele dagen zonder electronische snelweg moeten stellen ?
Vanuit een bijna zomers Putten: Geniet, in goede gezondheid, van jullie reis.

Groeten van (O)pa.