pamarama.reismee.nl

WENNEN

We zijn aangekomen in de warmte van KL gisteren rond 15 uur lokale tijd. Na de paspoortcontrole en de snelle bagage pick up, en de teksi zaten we 16:30 u al in ons hostel. Ralf en ik zagen in de teksi een hele hoge boom met witte vogels maar na nog wat doorrijden zagen we dat we ons vergist hadden. Het waren gewoon telecommasten met neptakken, er volgden er nl nog een paar. Gisteravond kregen we 2 kamers dus 1 mannenkamer op de 3e en 1 meidenkamer op de 4e, gelukkig is dat vandaag 1 grote kamer op de 1e etage geworden. Want onze spullen zitten over 4 reistassen verspreid en zo mistte Mare gisteren haar tandenborstel en haar Dribbel tekenboek. En waren we natuurlijk midden in de nacht wakker vanwege het tijdsverschil en de lange vliegreis (12 uur) Dus WENNEN, daarom hebben we gisteren bij een pizzaria gegeten, o.a. een pizza chicken tandoori (lekker wennen)

Vanmorgen een toast ontbijt bij het hostel en de log proberen te schrijven, floep weg was mijn schrijfsel. Jawel dat is nogmaals WE(n)Nen. Daarna met de benenwagen naar de Petronas Towers gelopen, en heerlijk gespetterd in het park. Met op de achtergrond gefluit van de mevrouw in uniform (zie foto) en het vrijdaggebed schalde door de speaker. Met de metro en de monorail nog wat gezworven door KL en toen begon het te stortregenen, Mare viel bij het bbq restaurant in slaap, maar ze heeft nog wel kranig gegeten en gedronken.

We beginnen te wennen.

Jarige jobben nog gefeliciteerd met jullie verjaardag.......

Erna

p.s. dinsdagavond had ik een acute niersteenontsteking (ofzo) waarbij Erik en ik nog een nacht op de spoedeisende hulp hebben gezeten, maar nu gaat het gelukkig weer goed met me. Ook dat was wennen.

Bram en Geri

Beste Globetrotters,
Heel leuk om zo jullie reis te kunnen volgen. Mooie foto,s, zeker van Ralf en Mare. We kijken met belangstelling uit naar het volgende reisverhaal en foto,s.

Simona

He famke, jij heb de laatste tijd ook altijd wat, vooral als je op vakantie ben ;( zal de lft zijn haha
Hopelijk blijf je nu gezond, zodat je lkkr kunt genieten van je vakantie met je gezinnetje.....

karen

Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen!
Wij zijn vanmiddag thuis gekomen na een heerlijke 3 weken in Embrun, inderdaad met veel wijn en kaasjes!
Mart ging al snel op zijn fiets naar Ralf, even vergeten dat die aan de andere kant van de wereld zit.
Geniet ervan, en wij blijven jullie volgen.
Gr. Bouke, Mart, Thomas en Karen.