pamarama.reismee.nl

Heerlijk in de zon op ons gemakje

Ontbijtje op en lekker in het zonnetje. Vanmiddag lekker bij het zwembad hangen en de galerie bezoeken.

27 augustus na het zondagochtendgebed van de buren, zo klonk het in iedergeval aankleden en via ontbijtzaal vertrokken naar Louis Trichardt of Makado town. De ene bevolkingsgroep Tsjonga noemt het zo en de Venda bevolking zo. We rijden om om toch de wonderschone panoramroute te rijden. De stop gods window en worlds end liggen in de wolken maar de rest gelukkig niet. De pinacle rotspunt, restaurant met heerlijk terras aan een riviertje met stenen, de potholes bijzonder natuurverschijnsel en de 3 rondavels. Een vriendelijk glooiend gebergte. In zuid afrika is het om 18 uur al donker dus we zijn blij dat we nog in het ligt hier arriveren.

We worden door eigenaar Aart verwelkomt en door een ander naar ons Limpopo house gebracht. We kunnen s avonds nog mee eten en spreken daar een driekoppig ned. gezin over hun reiservaringen. Zei zijn nu weer terug thuis in Heemskerk.

Zo nu ga ik weer verder vakantiegenieten.